Katkıda bulunmak için:

Fotoğraflarınızla katkıda bulunmak için e-mail adresimiz: kahveciguzelleri@gmail.com

1 Ağustos 2012 Çarşamba

MERHABA

Hayatımız boyunca kimbilir kaç fincan tükettiğimiz bu mis kokulu hayati sıvıyı  farklı mekanlarda, blogumuz aracılığı ile kayda geçirelim istedik. Sizlerin yardımına ihtiyacımız var doğal olarak. Kahve içmek için gittiğiniz ve beğendiğiniz mekanı ve hangi çeşitten olursa olsun içtiğiniz kahveyi fotoğraflayarak bize göndermeye ne  dersiniz? Cevabınız evetse fotoğraflarınızı <kahveciguzelleri@gmail.com> adresine bekliyoruz. Kolay gele...

Ve ilk mekanımız ve ilk kahvemiz: Ankara'da Kale civarı Koyunpazarı Sokak'ta GRAMOFON KAFE




8 yorum:

  1. Sevgili Kahveci Güzelleri..
    Fikrime bir fikir geldi..
    Size yakında çok şirin fotolar yollayacam galiba...?

    YanıtlaSil
  2. Harika bir yer.Bir plaktan yükselen nağmeler eşliğinde bir fincan kahvenin yanında,dost sohbetler,kimbilir ne hoş olacaktır.Sevgiler kahveci güzeli...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki bir gün Ankara'ya yolunuz düşer, birlikte gideriz...

      Sil
  3. kahveee:)
    tam şu anda evde yayılmış, filtre kahvemi içiyorum.
    çok severim kahve:)
    nefis olmuş blog ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Çok sevdim bu blogu ben, hatta bayıldım,şimdi hemen ilk yayınımı da yolladım bile:)

    YanıtlaSil