Katkıda bulunmak için:

Fotoğraflarınızla katkıda bulunmak için e-mail adresimiz: kahveciguzelleri@gmail.com

5 Ağustos 2012 Pazar

YAZI BAHANE, KAHVE ŞAHANE


Böyle güzel bir fikir ve gönderilen böyle güzel yazılar olunca hele hele konu da kahve olunca tutamadım kendimi ben de bir yazı yazmak istedim (Kendi bloguma henüz yazı yazmadım :).

Kahve benim için çok önemlidir. Çok severim tadını, keyfini, pişirmesini ya da hazırlamasını. Bu kadar çok sevdiğim için de az içerim kahveyi. Sevgime çok paralel bir ifade olmadı değil mi? Açıklayayım. Kahveyi ne kadar fazla içerseniz eşiğinizin o kadar artacağını ve içtiğiniz yudumların etkisinin azaldığını düşünüyorum.Tadını daha çok alabilmek için aralıklarla içiyorum kahveyi.

Kahve pişirmeyi, hazırlamayı çok severim demiştim ya. Ben bu yazıda kahve mekanından değil de çok sevdiğim bir kahveden bahsedeyim istedim.

Kahveci Erdoğan Kıvrak, Fethiye'de merkezde bulabileceğiniz bu Türk kahvesini çok beğeniyorum. Pişirmesi bir keyif, içmesi daha büyük bir keyif. Fethiye'ye her gittiğimde alırım, çok sevdiğimi bilenler Fethiye'ye gittiklerinde getirirler benim için.

Çok ince öğütülmüş bir kahvedir. Bu da pişirirken çok güzel kıvamlanmasını sağlıyor. Ağır ağır ateşte pişerken telvenin çökmesini izlemeyi de çok seviyorum. Suyla dans ediyor gibi...

Yazı bahane, kahve şahane yaklaşımı ile fotoğraf çekmek için güzelce pişirdim kahvelerimizi ve bu yazıyı yazmadan annemle içtik karşılıklı olarak. Tadı damağımda mutlu mutlu yazıyorum bu yazıyı :)

Bol kahve keyifli günler...

1 yorum: